Golf na jesienne dni

Kochani nie ukrywam,że pogoda za oknem dobija mój optymizm.
Chciałabym cieszyć się jeszcze promieniami słońca i pogodną aurą,lecz niestety to co zastaję po otworzeniu oczu zmusza do wyciągania ciepłych rzeczy z szafy.
Do dzisiejszego zestawu umiałam dorzucić włochaty pudrowy golfik żeby uchronić się przed niechcianym katarem. ;-)
Bardzo nie lubię tych wszystkich stylizacji na cebulkę,ale cóż zrobić trzeba przetrwać tę pół roku w ciepłym odzieniu. :-D 
Boho jest mocnym trendem od bardzo wielu sezonów, ten styl to swoboda tworzenia,oryginalność i wolność od ograniczeń.
Możemy używać do stylizacji kapeluszy,szali,futer, motywów kwiatowych,frędzli czy też piór.
Taki look nie wszystkim może wydawać się zgodny z ich naturą,ale przyznajcie się że prawie każda z Was ma w swojej szafie coś z listy powyżej. ;-)
Dlatego dzisiejsza moja stylizacja nie będzie bardzo mocnym akcentem a tylko delikatnym przemyceniem tego trendu w postaci botków.































10 komentarzy:

  1. Ten golfik musi być niezwykle miły w dotyku :) wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest miękki i włochaty. 😊Cieżko się z nim rozstać w zimne dni. 😉

      Usuń
  2. cudowny sweterek :)) mam podobny :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jak najbardziej na TAK jeśli chodzi o golfy jesienną i zimową porą. Twój ma super kolor ;)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golfy to też mocny trend tego sezonu, wiec możemy je zakładać bez ograniczeń i dobierać kolorystycznie i teksturowo do swojch potrzeb stylizacyjnych .😉

      Usuń
  4. uwielbiam takie futrzane goliki, super jest Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się szczerze, że jest to jedyny golf w mojej szafie i od roku kocham go niezmiennie mocno. 😉

      Usuń