Energy dzień.

Haj Kochani.
Kto dobrze mnie zna doskonale wie,że najbardziej na świecie cenię sobie czas i chwile spędzone z rodziną.
Tym razem udało nam się zarezerwować cały dzień na moc atrakcji w https://energylandia.pl
Jest to magiczne miejsce pełne radości i w każdym nawet małym zakątku słychać śmiech i ekscytację.
Nie można wybrać bardziej kolorowego i magicznego miejsca na niezapomnianą zabawę z dzieciakami.
Uwierzcie mi..Nawet jeśli chciałabym pokazać Wam wszystkie atrakcje w jednym poście to nie jestem w stanie tego zrobić.
Spędziliśmy chyba sześć godzin i tylko część tak naprawdę odkryliśmy.
Wyobraźcie sobie ponad 130 punktów na mapie które pragniecie zobaczyć...
Dwadzieścia dwa oznaczone "gry i zabawy" dwadzieścia jeden pod hasłem "bajkolandia" czyli strefa dla najmłodszych,siedemnaście w strefie familijnej i dziewięć ekstremalnych karuzeli..A to jeszcze nie wszystko do dyspozycji mamy jeszcze "widowiska i pokazy" sklepy,punkty gastronomiczne i widokowe oraz strefę basenową.
Jest to cudowne rozwiązanie dla dużych i małych,tu każdy może bawić się jak dziecko,przełamywać swoje słabości i zostawić wszystkie problemu tuż za bramą Energylandii.
Nawet w upalny dzień na który trafiliśmy można tam wyruszyć bez wahania.
Atrakcje wodne pozwalają nam na ochłodę a kurtyny wodne są niemalże wszędzie więc ciężko odczuć tropikalną aurę.
Nauczona wcześniejszym doświadczeniem postanowiłam zabrać ze sobą strój kąpielowy,przydaje się idealnie. :-)
Dzieci stwierdziły,że był to najlepszy dzień życia i w nocy spać nie mogły od nadmiary pozytywnych przeżyć.
Dla mnie osobiście nie ma nic piękniejszego jak uśmiech moich dzieci, jest on najszczerszy pod słońcem i z taką samą szczerością osobiście polecam Wam to miejsce..
Musicie sami tego doświadczyć by zrozumieć jak łatwo poddać się magii.
A tym czasem zapraszam na foto relację. :-) 































































































































































































































































16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam słońce i upały, nawet rozważam przeprowadzkę gdzieś gdzie lato trwa wiecznie. 😁

      Usuń
  2. tak blisko a jeszcze nie byłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam odwiedzić to miejsce. Jest wyjątkowe! 😃

      Usuń
  3. Ooo ja też chcę :) Marzy mi się podróż w to miejsce, ale trochę daleko i nie ma chętnych na takie atrakcje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem będzie otwierany hotel i domki tuż obok , wiec pomyśleli również o osobach z dalszych stron. 😊 Jak tylko będziesz mieć taką okazję to zbieraj ekipę i w drogę. 😉👍🏻

      Usuń
  4. Widać, że wyjazd udany- buźki uśmiechnięte, czego chcieć więcej :D
    świetne miejsce, ostatnio widuję na FB, że co raz więcej osób tam się wybiera, jak urodzę, to może i my pojedziemy, bo widzę, że na prawdę warto :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana polecam Ci szczerze. Na wszystkich karuzelach nawet tych mini można śmiało jeździć z pociechami. Nikt nie kręci nosem a Ci którzy się boją wsiąść na coś bardziej szalonego też mogą skorzystać z atrakcji. 😊💋💋💋

      Usuń
  5. Byłam ;*
    cudowne zdjecia
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,że podobało Ci się tak bardzo jak nam. 😊Buziaki. 💋💋

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia :) Właśnie wczoraj tam byłyśmy i bardzo nam się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi strasznie miło. 😊
      Bardzo się cieszę, że inni podzielają moje zdanie. Przynajmniej wiem, że nie tylko ze mnie wychodzi tam dziecko. 😁 Buziaki gorące. 😘😘

      Usuń