Wieczór w mieście.

Witam Was ponownie Kochani.
Znów praca i inne sprawy osobiste powstrzymały mnie przed zamieszczeniem kolejnego posta.
Ostatnio postanowiłam trochę zwolnić i nadrobić stracony czas.
Kilka dni odpoczynku nawet w mieście może dać bardzo wiele i pozwolić na naładowanie się pozytywną energią.
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam spacerować wieczorami uliczkami zupełnie bez celu i czerpać garściami  magiczny spokój i luz jaki płynie z otoczenia.
Właśnie z takiego wieczoru pochodzą dzisiejsze zdjęcia,stare miasto to mój żywioł i powrót do młodzieńczych lat.
To właśnie tu dorastałam i przeżywałam wszystkie wspaniałe chwile.
Teraz pokazuję te ścieżki swoim dzieciom i i szczerze przyznam,że czuję dumę.
Jeśli mam napisać coś o stylizacji to chyba zbyt wiele rozwodzić się nad tym nie będę.
Jest to typowy wygodny zwyklak do przemierzania kilometrów. ;-)
Asymetryczne jeansy,t-shirt,parka i adidasy z przymrożeniem oka wydały mi się najodpowiedniejszym zestawem na ten wieczór. :-) 











































Parka-Zara
T-shirt-Cropp
Spodnie-Sinsay
Adidasy-Cropp

8 komentarzy:

  1. Super połączenie. Bardzo fajny look

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Lubię takie luźne zestawy. 😉Pozdrawiam ciepło. 💋

      Usuń
  2. uwielbiam takie wieczory :) już niee mogę się doczekać mojego urlopu :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę tak całymi godzinami spacerować. 😊 O urlopie nawet nie wspominaj...Marzę o nim chyba jak nikt. 🙈 Oczywiście Tobie życzę dużo słonka i wypoczynku. 💋💋

      Usuń
  3. fajne klimatyczne zdjęcia, stylówka sportowo miejska, fajna, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marzenko za ciepłe słowa. 💋
      Nie wyobrażam sobie spaceru po mieście w innym wydaniu, mannadzieję, że za bardzo nie przesadziłam z tą klasyką..😉Buziaków moc. 😘😘

      Usuń
  4. Lubię taki luz i pomieszanie sportowego stylu z bardziej eleganckimi dodatkami:) Czwarte zdjęcie od dołu idealnie oddaje klimat tego o czym piszesz! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się od Ciebie Kochana. ;-)
      Bardzo mi miło,że podobają Ci się zdjęcia oraz stylizacja.Muszę się troszkę z tym wszystkim uporać i takie pozytywne słowa pomagają mi wyjść na prostą. :-* :-* :-*

      Usuń