Koronkowy mix.

Koronka to kolejny trend który bardzo mocno wkradł się w nasze łaski.
Koronowie sukienki,bluzki,spódniczki,narzutki a nawet buty i torebki z taką aplikacją są do kupienia w każdym sklepie.
Przeważnie kojarzy nam się z wieczorem,elegancją,szpilkami i mocną kobiecością.
Dziś postanowiłam obalić ten mit i nadać koronce sportowego charakteru.
Połączenie bieli z czernią również może wydawać nam się sztampowym zestawieniem,ale to wszystko jest dla mnie wyzwaniem i właśnie w tym poście złamię wszystkie stereotypy. ;-)
Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii i tego czy takie zestawienie przypadnie Wam go gustu. :-)






























































Bluzka-Ufo
Szorty-New Yorker
Bransoletki- Sinsay
Okulary- Vision Express
Buty-Claudia Ghizzani

18 komentarzy:

  1. Piękna bluzka. Uwielbiam koronki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja się stopniowo do nich przekonuję. 😉

      Usuń
  2. Super, że dobrałaś właśnie takie buty!
    Bez nich ten zestaw nie byłby "Twój"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba bardzo duży komplement. 😊 Przynajmniej tak to odbieram. Wiele dziewczyn wyglada jak przebrane, a z tego co piszesz udało mi się tego uniknąć. 😉💋💋

      Usuń
  3. pięknie Ci w takiej fryzurce :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam koronki dlatego zakochana jestem w tej bluzce! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To tylko muśnięcie słońcem. 😁 Czekam w końcu na upragnione wakacje. 😊💋💋

      Usuń
  6. szorty bardzo podobają mi się, śliczne są <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzka! Koronki w wersji sportowej uskuteczniam znacznie częściej niż w wersji wieczorowej więc jak dla mnie super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się Kochana od Ciebie każdego dnia. 😁💗💗💗🐰

      Usuń
  8. Uwielbiamy koronki, spodenki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie kocham,ale coraz cześciej odnajduje je w swojej szafie. 😊Pozdrawiam ciepło. 💋

      Usuń
  9. Serdecznie Ci dziękuje. 💋💋

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń