Jeans time

Kochani moi, obiecałam Wam że już wracam, że będę z Wami.
Niestety nie mam czasu na złapanie oddechu i na to żeby zaglądać do Was.
Dziś był wyjątkowy dzień, pełen luzu i pozytywnej energii. 
Mogłam się wyrwać z rodziną i odpocząć od szumu zgiełku i pracy. 
Nie to że narzekam na swoją prace, kocham ją bardzo, ale pamiętam, że jest jeszcze coś ważniejszego i cieszę się że miałam dziś szansę udowodnić,że nie całkiem zwariowałam. 😊
O stylizacji wspomnę Wam nie wiele, bo o królowaniu jeansu w tym sezonie nie trzeba dużo mówić.
 Dalej jeansowe look-i podbijają nasze serca, jedyne czym zaskoczył nas ten sezon to tym ,że nasze ukochane ramoneski wygryzły długie luźne katany. 
I właśnie u mnie dziś to ona będzie odgrywać główna role.
Moją jedyną, wymarzoną, otrzymaną w prezencie.
 Z naszywkami i barwnymi kolorami to właśnie ona podbiła moje serce. 
I do uzupełnienia duża bluza która idealnie będzie wyglądać również z krótkimi spodenkami.
 I jeszcze jeden hit sezonu do kompletu, spodnie z asymetrycznymi nogawkami. 
Ciężkie dla niektórych do noszenia i nie wszystkich przekonał ten trend, ale ja je uwielbiam i jeśli i Wy chcecie spróbować i nie wydawać na nie ani grosza,zróbcie je sami ze starych jeansów tak jak ja. ;-) 
 I taki oto miks panujących trendów będziecie mogli zobaczyć w  poniższej fotorelacji. 😊





































































13 komentarzy:

  1. Świetną masz tę kurtkę!
    Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Kochana. 😘
      Ja też ją uwielbiam i jak bym mogła chodziłaby w niej cały czas. 🙈

      Usuń
  2. Ślicznie wygladasz , super kurtka ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, że się podoba. 😘

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jest do końca skończona, ale sądzę dokładnie tak samo jak Ty. 😊 Dziękuje. 😘

      Usuń
  4. Kurteka jest rewelacyjna, nigdzie takiej jeszcze nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też nie. Wiec tym bardziej cieszy mnie jej posiadanie. 😁

      Usuń
  5. Ale rewelacyjna stylizacja, jesteśmy zachwycone dżinsową kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam dziękuję, to miód na moje serce. 😊💐💋

      Usuń