Wracam do Was😉



Hej Kochani.

Już sama nie pamiętam kiedy tu ostatni raz zaglądałam.

Praca całkowicie mnie pochłonęła i tylko Ci którzy śledzą moje konto Instagram-owe wiedzą, że jednak nadal żyje. 😉

Myślała o Was dość często i ciągle było mi żal, że nie mam czasu na nowe zdjęcia i dodanie posta. Nawet sama nie wiem od czego tu zacząć...

To może najlepiej od początku,tylko gdzie ten początek jest... 🤔

W ostatnim poście widać jeszcze jesienne barwy wiec może powiedzieć, że zapadła w sen zimowy i przy pierwszym powiewie wiosny doznałam przebudzenia.😁

Opowiem Wam stopniowo co udało mi się przez ten zimowy czas zrobić. 
A teraz tak na dobry początek zostawię Was już z wiosenna stylizacja w promieniach słonecznych.

Luz i wygoda jak będziecie mogli zobaczyć nadal mnie nie opuszcza. 😉 
Połączenie zwyczajnych rzeczy które pewnie każda z Was ma w szafie nie misi oznaczać, że wszystkie będziemy wyglądać tam samo. 
Wystarczy przełamać nudę czymś oryginalnym i już będziemy wyróżniać się z tłumu. 
Ja postawiłam na zabawne buty," króliczki" to hit nadchodzącego sezonu.

























































12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz Kochana:* te buty są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Slonce😘 To miłe że nadal do mnie zaglądasz. Buziaków moc.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne. Też je bardzo lubię, są wygodne i milutkie. 😊

      Usuń
  3. świetne są te buty,bardzo oryginalne i efektowne,może sama się na nie skuszę :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. 😊 Uwielbiam oryginalne buty, to takie moje zboczenie. 😁

      Usuń
  4. No wreszcie jesteś!
    Przecież można się było stęsknić - na Amen ;)

    Cieszę się, że Cię widzę, Dorotko!

    Bywaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę muszę w takim razie porządnie walnąc się w pierś i obiecać postanowienie poprawy. 😊
      Dziękuje że jesteś. 😘

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz <3
    słodkie buty
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć. 😊
      Buciki może nie każdemu przypadną do gustu, lecz ja nie mogłam się oprzeć ich urokowi. 🐰

      Usuń
  6. te buciki są cudowne, ale CI ich zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne boyfriendy i urocze króliczki ;)

    OdpowiedzUsuń