Jesień w kratę.

Za oknem już jesień na całego i ciepłe przytulne rzeczy są zbawieniem.
Przygotowałam dla Was stylizację z pięknym płaszczykiem w bardzo modny wzór tego sezonu,czyli w kratę od http://nun-mi.com
W połączeniu z ciepłym golfem może zastąpić nam zwyczajną kurtkę a my dzięki temu będziemy wyglądały bardzo stylowo i niebanalnie.
W moim zestawie dziś również buty które podbijają serca nie tylko u nas ale również na całym świecie.
Całość to taka moja jesienna wariacja.
A Wy jeśli macie ochotę pokazać swój styl i  propozycję na jesienny  outfit serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie. :-) 
Szczegóły znajdziecie poniżej.




















































Tak właśnie prezentuje się mój look i jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądały Wasze nadsyłane stylizację. 
Trzymam mocno kciuki i życzę powodzenia. :-) 







Konkurs 

Portal http://www.krakowskieszafiarki.pl ogłasza konkurs na najlepszą “Jesienną stylizację szafiarską”, w którym jesienne inspiracje odgrywają najważniejszą rolę.
Pokaż, co w modzie piszczy i w co najlepiej ubrać się tej jesieni. Poszperaj w swojej szafie, wyraź swój styl, pochwal się swoją jesienną stylizcją l i wygraj wspaniałe nagrody. 

Wystarczy, że zarejestrujesz się na stronie KrakowskieSzafiarki.pl i dodasz  min. 3 zdjęcia swojej jesiennej stylizacji wraz z tytułem i krótkim opisem min. 500 znaków. 
Wygrywa stylizacja, która zdobędzie największą ilość głosów.
Każdy głos jest ważny, bo każdy decyduje o Twojej wygranej! A więc zachęć znajomych do głosowania i wygraj wspaniałe nagrody.
Do zgarnięcia 500zł, zestawy kosmetyków I bony zakupowe. Łączna wartość nagród to 1000zł.


Na dodanie stylizacji macie czas do 20.11.2016.
Regulamin i szczegóły konkursu na: www.krakowskieszafiarki.pl/konkursy 




9 komentarzy:

  1. Odważna i zwariowana stylizacja! Ale... podoba mi się! ;) Ciekawe połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to Ty już swoja jesienną stylizacje na konkurs już masz! :) jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ten płaszczyk fajny!
    Bardzo oryginalny (takiej kraty nie ma jesienią dużo na ulicach), w kolorystyce pasującej do Twojej urody!

    I buty - buty obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kraciak!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się spodnie, uwielbiam kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie puchate sweterki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta krata jest niesamowita! ;] ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny look , bardzo podoba mi się sweterek <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń