Ciepło przeminęło.

Niestety Kochani tak jak w tytule napisałam...
 Ciepło przeminęło a ja mam jeszcze w zanadrzu kilka sesji z letnimi stylizacjami.
 Wiem że moje zdjęcia nie sprawia iż nagle lato wróci ale może prześle do Was chodź mały promyczek słońca. 😊
Wybaczcie,że dziś będzie tak króciutko,ale właśnie ruszam do pracy.
Czeka mnie bardzo intensywny weekend z bardzo ciekawymi doświadczeniami,ale tak jak Wam pisałam już w poprzednim poście praca stylisty jest barwna i na pełnych obrotach.
Wszystkich tych który chcą śledzić na bieżąco moje poczynania zapraszam na fb i instagram,tam zawszę łatwiej mi coś wrzucić. :-) 
A tymczasem uciekam kompletować rzeczy,a Wam życzę ciepłego mało ponurego dnia. :-* 




































16 komentarzy:

  1. jaką nasz tę narzutkę piękną, Dorotko!
    cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie. 😘 Narzutka kupiona została na wyprzedaży.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i cieszę się że się podoba. 😊

      Usuń
  3. Ślicznie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! U mnie dziś było bardzo cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas leje i leje. Nie chce się wychodzić z domu a co dopiero pracować i robić zdjęcia. ☹️️

      Usuń
  5. Zazdroszczę tych letnich stylizacji u mnie już dawno na blogu pojawiła się jesień. ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też muszę się już za to zabrać, ale chyba za bardzo kocham lato żeby muc od tam się z nim rozstać. 😉

      Usuń
  6. Narzutka jest urocza :) Aż chciałoby się, żeby słoneczko zaświeciło :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy przygodę z blogowaniem ;)
    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna letnia stylizacja, aż nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna, zgrabna ;) Extra look ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Your outfit is perfect. I love it... kisses

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń