Czas na swetry.

Witam Kochani w ten pierwszy dzień jesieni.
Niestety ja od tej pory zaczynam się załamywać bo dni stają się coraz krótsze i zima z każdą sekundą zagląda nam coraz bardziej do okien.
Pora więc wyciągnąć ciepłe swetry które są hitem tego sezonu.
Grube golfy,plecione długie swetry czy też bardziej przyległe z angory,panuje pełna dowolność więc możecie żonglować stylami na prawo i lewo.
Ja dziś postanowiłam w swojej stylizacji zachować jeszcze troszkę słońca więc zamiast zabudowanych butów włożyłam klapki,ale jeśli zestaw wyda Wam się inspirujący możecie zaszaleć z dowolnymi dodatkami.
Wybaczcie,że tak dziś krótko lecz uciekam właśnie do spanka ponieważ jutro czeka mnie podróż i misja niemożliwa,a już w sobotę z tymi którzy dostali się do konkursu "Bitwa Stylistów" widzę się w Galerii Bronowice. :-) 
Kolorowych snów a w przyszłym tygodniu zapraszam na relację z tego wydarzenia. 





























































6 komentarzy:

  1. Fantastycznie zestawiłaś ten sweter!
    wyszło bardzo stylowo!
    No i jaki dłuuugi tułów dzięki niej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej zimno mi jak się patrze ;)
    Super zestawienie ; ))
    obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja :) Z dnia na dzień coraz zimniej ... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój sweter jest cudowny!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń