Bitwa Stylistów

Praca stylisty ciągle przynosi mi nowe wyzwania. 
Tym razem przyszło mi pracować jako juror podczas konkursu " Bitwa Stylistów"który organizowała Galeria Bronowice.
Wielu z Was zapewne myśli, że praca w tej branży zawszę jest miła przyjemna i raczej leżymy i pachniemy. 
Otóż nic bardziej mylnego. 
Mój dzień zaczyna się o 6:30 i bardzo często kończy o 24:30.
Kiedy masz na głowie sesje, pokazy i organizacje event-ów musisz być cały czas do dyspozycji innych. 
Myśleć o ubraniach które dobrze będą wyglądały na zdjęciach i wpisywały się w klimat.
 Pokaz to stylizacje, dobór modeli muzyki choreografii. 
Zaś eventy to pełen pakiet począwszy od rozmów biznesowych skończywszy na wystroju sali bankietowej.
Galeria Bronowice postanowiła dać przedsmak tego zawodu młodym kreatywnym osoba którzy marzą o pracy stylisty.
 Do konkursu zgłosiło się ponad 50 osób z czego 15 najlepszych przeszło do finału podczas którego czekały ich zadania z codziennego żucia stylisty.
 Prezentacja własnych kreacji, ubieranie modelek, manekinów oraz przygotowanie stylizacji która mogłaby wystąpić w jesiennej kampanii  Galerii Bronowice.
Było wiele emocji nie tylko na scenie ale również miedzy nami jurorami. 
Pomimo trzech różnych światów które prezentowaliśmy zawszę gdzieś nasze zdania się pokrywały.
To świadczy tylko o tym że mamy takie same spojrzenie na modę, ale indywidualne cechy naszych charakterów uczą i zmuszają do nowych przemyśleń. 
Bardzo cieszy mnie fakt, ze mogłam pracować przy takim projekcie ponieważ takie konkursy pozwalają na odkrycie młodych talentów które wciąż beda deptać nam po piętach i mobilizować do jeszcze większego działania. :-)
Zapraszam na fotorelacje, zdjęcia gdzięki uprzejmości Galerii Bronowice.





















































































8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mogłam wziąć udział, zawsze to nowe doświadczenie. Galeria Bronowice nikogo nie puściła z gołymi rękami, ale o tym będzie u mnie w poście. Pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko a ja się cieszę, że byłaś z nami. Szkoda tylko że nie miałyśmy chwili żeby porozmawiać.
      To prawda że Galeria Bronowice zatroszczyła się bardzo o uczestników i zapewniła bardzo atrakcyjne nagrody.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To zawszę nowe doświadczenie nie tyko dla nas stylistów ale rownież dla osób które brały udział. Formuła była znakomita wiec i zabawy było co niemiara. 😊

      Usuń
  3. Świetne wydarzenie i szansa dla wielu osob :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz. To najlepszy konkurs jaki dotychczas zorganizowano. 🙂

      Usuń