Zamiennik ponczo.

Ponczo to hit tej jesieni  nie tylko dlatego,że można było zobaczyć je na wybiegach ale również dlatego, że idealnie nadaje się na jesienną pogodę.
Sklepy są bardzo dobrze wyposażone właśnie w tę część garderoby i oferują nam je w różnych modnych wzory w wielu gamach kolorystycznych ale i także w wersjach sportowych z kapturami jaki w tych bardziej eleganckich.
Ok ,tylko jak dla mnie ponczo troszkę ogranicza.
Moim zamiennikiem w dzisiejszej stylizacji stał się równie modny duży szal.
W porównaniu do ponczo można później wykorzystać go w wielu stylizacjach i nie koniecznie tylko w tych jesiennych.
U mnie ostatnio bardzo wiało więc zdjęci z potarganymi włosami ze zmarzniętym nosem i złotymi liśćmi w około idealnie oddaje tę porę roku. ;-) 

















































Szal-H&M
Koszula-Mohito
Spodnie- Cropp
Torebka-NN
Buty-Croop


#szal #koszula #jeansy #cropp #h&m #mohito # 

27 komentarzy:

  1. świetny zestaw! fantastycznie wyglądasz, buty i torebka cudne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No i bardzo fajnie to wykombinowałaś!
    Zgadzam się - ponczo można sobie stworzyć z dowolnej dużej chusty albo wielkiego szala: też będzie zachwycać!

    Oprócz Twojego "poncza" podobają mi się tu także buty i torebka - ładnie dopasowane :)

    Buziakuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pierwszy i nie ostatni post z takim szalem,właśnie szykuję się do kolejnego. ;-)
      Bardzo Ci dziękuję Kochana bo Twoje słowa wiele dla mnie znaczą.
      Buziaków moc. :-*

      Usuń
  3. duże szale są super bo mogą być i szalem i ponczo. A ponczo jak zawiniesz na szyję, to się udusić można :D no.. wyjątkiem to jest moje z ostatniego postu, no ale rzadko się to zdarza. Tez jestem za szalikami. A stylizacja cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam ten sam problem o którym piszesz.
      Strasznie nie lubię kiedy mnie coś dusi a jak założysz i ponczo i torebkę to już jest kaplica. :-D
      I za komplement również bardzo dziękuję. :-*

      Usuń
  4. Każda alternatywa jest dobra, ślicznie w tym szalu wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Asiu. :-)
      Trzeba unieć radzić sobie w każdej sytuacji. ;-)
      Całuję Cię gorąco. :-*

      Usuń
  5. Jeden z Twoich naj zestawów!!! Ślicznie wyglądasz, kolorystyka bardzo do Ciebie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierze Kochana w to co napisałaś.
      Stylizacja "naj"....
      No nie, w życiu bym się tego nie spodziewała. ;-)
      Ale mi miło. :-D Buziaków moc. :-*

      Usuń
  6. świetnie wszystko ze sobą współgra :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny set! Pokochałam w tym sezonie szarości! Pięknie wyglądasz:) Oczywiście zostaje na dłużej i obserwuję!

    Zapraszam http://www.fashionmint.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też łapie się na tym, że mam w szafie dużo szarości.
      Szczerze to trzeba uważać bo ten kolor uzależnia. ;-)

      Usuń
  8. Mnie takie tradycyjne poncho ani trochę nie przekonuje, ale Twoja propozycja już tak :) Wyglądasz stylowo i bardzo kobieco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie mam tak samo jak Ty. :-)
      I bardzo dziękuję za tak miłe słowa. :-*

      Usuń
  9. Fantastyczna stylizacja! Sama wybieram duże szale, którymi się później owijam, niż typowe ponczo. Moim zdaniem poncza mimo wszystko są jednak trochę nudne ;) Świetna kolorystyka zestawu i boskie jeansy! Mi też pogoda troszkę przeszkadza w zdjęciach ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal to jedna z moich ulubionych rzeczy na ten sezon.
      Pewnie jeszcze nie raz pojawi się u mnie post właśnie z tą częścią garderoby. ;-)
      Całuję gorąco. ;-*

      Usuń
  10. Widziałam te duże szale w H&M, nawet miałam na nie ochotę ale nie kupiłam :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po praniu już nie jest taki puchaty, ale nadal można wykorzystać go do wielu stylizacji.

      Usuń
  11. Super całość:)Piękna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal spisał się znakomicie!,wygladasz ślicznie;))

    OdpowiedzUsuń