Pokaz Laboratorium Mody 2015

Witam Was Kochani.
Miałam to zrobić dużo wcześniej lecz niestety ostatnio ogarnął mnie szał pakowania przed wakacjami i ciężko mi pozbierać myśli.
W ubiegłą sobotę otrzymałam zaproszenie na pokaz Laboratorium Mody 2015.
Pokaz odbywał się w Forum Przestrzenie w Krakowie i zobaczyło go ponad 1000 osób i w tym również  ja. ;-)
Chciałabym Was tam wszystkich zabrać ponieważ jak dla mnie było to coś wyjątkowego.
Studenci pierwszego i drugiego roku Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru na wybiegu prezentowali swoje niesamowite dzieła.Pierwszy rok musiał wykonać ubrania z bawełnianej surówki zaś drugi zmierzył się z bardzo popularnym teraz trendem łączenia jeansu z koszulą.
Łącznie można było zobaczyć około 200 projektów wśród nich te bardziej klasycznie jak i zupełnie futurystyczne.
Szczerze przyznam że żałuję iż podobnych ubrań nie można nabyć w żadnym sklepie,ponieważ to co zobaczyłam było bardzo bliskie mojemu sercu i nie jeden projekt bardzo chętnie bym założyła.
Różnie faktury,wzory nawet tkaniny malowane farbami  nie wspominając już o cudownych dodatkach to "kawał" dobrej mody co bardzo mnie cieszy bo widać,że nasza przyszłość widziana jest odważnie i jest szansa na to,że nasze szare ulice zamienią się i to my będziemy w końcu inspirować innych. ;-)
Bardzo dziękuję za zaproszenie,dozę inspiracji i estetyczne doznania. 

Zapraszam na foto relację:






















































































































































































4 komentarze:

  1. Pierwsza futurystyczna moda jakoś specjalnie mnie nie zachwyciła, natomiast koszule z jeansem to jest kilka interesujących propozycji, ale spodnie z dziurami czy koszula ze spidnicą ołówkową -tak trochę mało odkrywcze. Za to spodnie dzwony i róż, nowoczesne kombinezony czy całość-trzecie zdjęcie od dołu, super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie jeansu z bielą :) te ostatnie propozycje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, że miałaś okazję być tam i widziec pokaz na żywo. Niektóre propozycje dość odważne i kontrowersyjne ale przeważająca większość bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa, bardzo mi się podobały te jeansowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń