FEMESTAGE EVA MINGE





Wspominałam Wam ostatnio,że wybieram się do Krakowa zdobywać nowe doświadczenia i jak tylko wrócę to podzielę się z Wami wszystkim co się wydarzyło.
Teraz kiedy emocje już opadły i zasiadłam wygodnie w fotelu mogę "pochwalić" się moimi doświadczeniami  i zdać Wam relację z wyjątkowego wydarzenia.
Mianowicie jakiś czas temu otrzymałam zaproszenie na premierę marki Femestage Pani Evy Minge.
Był to dla mnie zaszczyt móc wziąć udział w tak ważnym wydarzeniu dla Pani Evy i przeżywać razem z nią te wszystkie emocje.
Na każdego gościa czekała wyjątkowa niespodzianka.Od samych drzwi przystojni mężczyźni częstowali szampanem i wręczali zaproszenia z 20%-owym rabatem na całą kolekcję.





Przybycie Pani Evy robiło ogromne wrażenie na wszystkich.
Nie tylko dlatego,że jest znaną osobą lecz kiedy pojawiła się w sklepie czuć było masę pozytywnej energii.Pewna siebie piękna kobieta do tego bardzo ciepła i życzliwa.










Nie zabrakło łez,wzruszeń,uśmiechów,uścisków i całusów.














To może teraz kilka słów o tym na co pewnie najbardziej czekacie. ;-)
Jestem bardzo mile zaskoczona kolekcją.Ubrania  przeznaczone są dla kobiet nowoczesnych,pewnych siebie ale również ceniących sobie wygodę.
Można znaleźć rzeczy w stonowanych jasnych barwach jak i mocnych kolorach.



























Oczywiście nie mogło zabraknąć różnego rodzaju wzorów.Pani Eva doskonale wie,że to bardzo pożądany trend tego sezonu. ;-)






















Femestage to nie tylko oryginale ubrania,ale również dbałość o najmniejszy szczegół  oraz klienta co można było zauważyć na każdym kroku.



Słodkości i kwiaty.



Bardzo miła i pomocna obsługa.
Nawet torby wyglądają bosko. :-) 


  
I te czarne baloniki...


Oczywiście to tylko kilka rzeczy które możecie znaleźć w tym butiku.
Nie chciałam Wam pokazać wszystkiego tylko dlatego,że każdą z Was namawiam do odwiedzenia Femestage.
W Krakowie mieści się w Galerii Krakowskiej na poziomie 0 .
Ja z cała pewnością bardzo często będę tam zaglądać.



Bardzo dziękuję jeszcze raz za zaproszenie i życzę samych sukcesów! :-* 

9 komentarzy:

  1. Super relacja. Dzisiaj podobna impreza w SCC. Ciekawa jestem jak tam z rozmiarami. Czy znajdę coś dla siebie? Wyglądałaś uroczo :) Gratuluję zaproszenia.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udziału w imprezie i nowych doświadczeń :) Przygladam się Pani Ewie od dłuższego czasu i cieszę się, że wróciła na krajowy rynek, kolekcja basic jest ukłonem w stronę fanek ze zdecydowanie niższej pólki niż tylko celebrytki. Zasłużyła na sukces ciężką pracą i pozytywnym nastawieniem. Jej kolekcja nie powala mnie z nóg, ale jest kobieca i urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka w niebieskie kwiaty jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ubrania wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo medialnej krytykii osoby pani evy - ja Ja bardzo lubie... Ma fajny styl, talent i wydaje sie byc mila osoba... Fajnie, ze dane Ci bylo Ja poznac i uczestniczyc w tej imprezie. Tak po cichu Cii troche zazdroszcze...;)
    Kolekcja fajna, dosc spokojna i stonowana, ale elegancka i w dobrym guscie. Ze wzorzyste sukienki sa super...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej Dorotka gratulacje!!! :) Cudownie że mogłaś poznać Panią Ewę Minge!!! Szczęściara!! Kolekcja fajna i tak jak Ania napisała stonowana. Kilka rzeczy wpadło mi w oko jak np. kurteczka w błękitne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna relacja! Kilka ubrań bardzo mi się spodobało, zwłaszcza te w kolorze baby blue :)

    Widziałam wywiad z p.Evą Mingę i naprawdę byłam pozytywnie zaskoczona, jest naprawdę świetną osobą i szkoda, że tak mało mówi się o jej działalności charytatywnej.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. relacja świetna, sama chętnie ym się wybrała - musiało być naprawdę super :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń