Zbiórka.

Hej Kochani.
Już wiele razy dostawałam od Was patelnią za to,że zaglądacie do mnie a tu cisza.
Więc należą Wam się wyjaśnienia i przeprosiny.
Dużo zmian zaszło w tym czasie kiedy mnie nie było.
Więc może tak od początku. :-)

W pierwszej kolejności muszę uzupełnić wpis o cudownej sukience z  falbanką od http://www.teees.pl ,którą zapewne wiele z Was widziało w "Mocniejszym Wydaniu Sukienki".
Dziewczęce sukieneczki z koronkami czy falbankami jak wiecie nie są dla mnie,cukierkowy wygląd i opuchnięte nogi od niewygodnych szpilek odpadają. :-)
Dlatego też chciałam Wam pokazać zupełnie inne spojrzenie na tego typu kreacje. :-)










Kolejną rzeczą którą muszę Wam się pochwalić to wykształcenie jakie zdobywałam przez ostatnie kilka miesięcy, mianowicie mam na swoim koncie "tytuł" stylistki i personal shopper.




Trzecią rzeczą ale niemniej ważną była dla mnie możliwość stylizowania manekinów dla Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach.
Wspaniałe kreatywne  doświadczenie! A przy okazji poznałam bardzo miłego Seweryna. ;-D







Oj tyle Wam rzeczy chciałabym opowiedzieć,ale już sama w myślach się gubię.


Aaa zapomniałabym o bardzo ważnym wydarzeniu !

Nasze cudowne spotkanie z cyklu EC blog spot. Blogerzy ze Śląska i okolic spotykają się w jednym miejscu i rozmawiają o wszystkim co tylko im przyjdzie do głowy. :-)
Na ostatnim takim spotkaniu gościem specjalnym była projektantka Alexandra Chute.
Miła atmosfera,pyszne jedzonko i niepowtarzalny klimat to również zasługa restauracji B-MAN która gości nas wszystkim" czym chata bogata". :-)















I żeby Was już nie zanudzać swoją osoba dodaje tylko zdjęcia mojej ostatniej stylizacji. :-)
Taki zwyklak na chłodniejsze dni.









8 komentarzy:

  1. Widzę, że Nowy Rok zaczął sie dla Ciebie bardzo pozytywnie! ;) Co do pierwszej stylizacji- Bomba! Sukienka jest genialna! Gratuluję zdobycia tytulu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale, gratuluję nowych doświadczeń i dyplomu! to będzie na pewno udany rok ... :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze to ja Tobie chciałam nowego wyglądu bloga pogratulować! Po drugie to super że tą słodką kieckę z workerami zestawiłaś, sama bym tak zrobiła bo nie lubię banalnych zestawów. Po trzecie drugi zestaw super a po czwarte to dyplomu już Tobie gratulowałam:) Po piąte nie znikaj na tak długo bo to jest bardzo nie w porządku, ile razy mamy się od tego samego posta odbijać co???;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zwyklak mnie powalił na kolana, Dorotko :) Wyglądasz prześlicznie, promieniejesz, kwitniesz chce się powiedzieć ;), rozwijasz się... no nie marnujesz czasu i dobrze! To jest Twój czas i najwazniejsze, że spełniasz swoje marzenia :) Pierwsza stylizacja jest zupełnie w moim stylu, taka rockowa, uwielbiam takie :)
    Cieszę się, że już jesteś i życzę Ci mnóstwa sukcesów zawodowych i nie tylko :)
    Bużki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mistrzowskie stylizacje ! zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. you look so amazing in these pictures! love the pink jacket!
    http://whenshewrites-theblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wymiatasz ! zarówno pierwszy set jak i drugi rewelacyjne, ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny look ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń