Jesienne Boho.

Hej Kochani.

Zaniedbałam Was ostatnio bardzo,ale coś mi się zdrowie posypało a złośliwy los dorzucił jeszcze coś od siebie i w żaden sposób nie miałam sił ani czasu by zamieścić coś na blogu albo fp.
Ale musicie uwierzyć mi na słowo,że każdego dnia o Was myślałam i miałam straszne wyrzuty sumienia że znikam na tak długo bez żadnego słowa.
Teraz grzecznie postaram się nadrobić zaległości i już być z Wami tak często jak tylko się da. ;-)

To tak na dobry początek jeszcze w jesiennym klimacie coś w stylu boho.
Uwielbiam te "rytmy" i kiedy robiłam porządki w szafie natknęłam się na sweter który leżał gdzieś na dnie szuflady i to był ten impuls do działania. :-)
Aparat poszedł w ruch i tak powstały zdjęcia które zaraz zobaczycie.


























#kapelusz - Reserved
#sweter - H&M
#koszulka -Smog
#pasek -Route 66
#spodnie - New Yorker
#torebka - Sinsay
#buty -CCC

17 komentarzy:

  1. cudowny sweter! pięknie wyglądasz w kapeluszu:* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłaś tak piękny sweter w szufladzie kisić?! Teraz go ładnie przeproś i na spacery zabieraj to może Ci wybaczy!;) Cieszę się że wróciłaś i to w tak pięknej odsłonie:) Przesyłam buziaki i życzę żeby się już Ciebie ani kłopoty ani choróbska nie trzymały***

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten sweter i torebka również a w kapeluszu Ci do twarzy :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że już tam u Ciebie wszystko lepiej - przytulam, to może Ci weselej będzie! :)

    słuchaj, jestem zakochana w tym zestawie - to jest, moim zdaniem, Twoje absolutne the best!
    wyglądasz przepięknie - niezwykle kobieco, bardzo stylowo!
    styl boho jest dla Ciebie!
    eksperymentuj z nim częściej, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw!, torebka super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna peleryna/sweter i pierwsze zdjecie!,uwielbiam boohoo i Twoją torbę i kapelusz*****,świetnie wygladasz,fajna "babka" z Ciebie jest;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie - IDEALNE połączenie! :) Piękne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejjjjj Kochana dech mi zaparło ....wyglądasz przecudnie ! Kapelusz Cię Kocha !:)
    Uściski Wielkie Piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko! Ale nam tu pieknie wrocilas...:) Genialny sweterek, super wzor, kolory, kroj, super! Wogole w takim stylu Ci do twarzy, zwlaszcza w kapeluszu;)
    Zycze szybkiego powrotu do formy, buziaki<3<3<3
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że wróciłaś i to w jakim stylu!!!!
    Śweterek jest cudny, extra pasuje do torby z frędzlami i butów.

    Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look, na niektorych zdjeciach wygladasz jak anja rubik :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana dużo zdrówka :) sweter jest wspaniały, on jest z tegorocznej kolekcji? Wyglądasz świetnie w boho, więcej, więcej... :) cieszę sie, że jesteś z nami z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie ;-) Zapraszam do mnie ;-)
    http://olaholly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i świetny look! Bardzo fajny blog! :) Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy do siebie!
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super look!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń