Idealna Parka.

Hej Kochani.
Znów opuściłam Was na jakiś czas ,ale musicie mi wybaczyć każdy z nas ma w życiu lepsze i gorsze dni a u mnie właśnie były te gorsze...
Ciężko wtedy coś wystukać a tym bardziej strzelać sobie focie. :-)
Ale jestem jak zawsze i mam nadzieje że przez najbliższy czas mnie nie wetnie. :-)

To tak na mój powrót pokaże Wam moją idealna parkę którą ostatnio zakupiłam po bardzo długich namowach mojego Męża.
Jako typowa kobieta nigdy nie mogę się zdecydować co wybrać i chyba przymierzyłam wszystkie tego tupu kurtki we wszystkich możliwych sklepach.
Jednak moje serce podbiła właśnie ona-idealna,kochana,wymarzona...
 Do całości koszulka z nadrukiem i pasek z męskiej szafy. :-)





















Kurtka-Bershka
Koszulka-Sinsay
Jeansy-Sinsay
Pasek-Bershka
Buty-DeeZee
Torebka-Reserved
Okulary-Lindex
Bransoletka-Allegro


Całuję Was bardzo gorąco Kochani i już do Was wpadam i nadrabiam zaległości. :-**

14 komentarzy:

  1. ajć!!! Ta parka jest IDEALNA!!!!! normalnie bym Ci ją podkradła!!! cały zestaw megaśny- uwielbiam Cię w takim wydaniu!!! torebeczka z fredzlami tez bardzo mi sie podoba- marzy mi się taka carmelowa :) Oj slicznie wygladasz!!! przeslicznie!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ach... żeby mój mąż mnie tak namawiał na zakupy ... ;) bardzo ładna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygladasz :) pierwsze i drugie zdjęcie od końca są cudowne. MEGA!!!
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. parka i buty przepiękne :)) świetnie się prezentujesz w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw:) Rewelacyjna parka,koszulka i buty:) Ostatnie zdjęcie cudowne-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeejku!!! Ale mega cudownie wyglądasz!!! Wszystko idealne i ta Twoja cudowna zgrabna figurka i kochana buzia!! Mega seksi look, kurteczkę bym Ci chętnie podkradła!!

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka i buciki najlepsze <3 ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  8. ta parka jest cudowna, chętnie bym Ci ją zwędziła:D ostatnie zdjęcie - UWIELBIAM!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. tamtych nie widzialam, ale ta parka na prawde fajna :))

    a co do lepszych lub gorszych dni... glowa do gory, jestesmy tylko ludzmi, na szczescie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna parka,buty,torba, całość,śliczna ostatnia fotka i Ty na niej,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń