Futro wiecznie żywe.

Hejka Kochani.
Kolejny weekend już za nami.
Kiedy zapowiadał się na to że zima już odchodzi pochowałam wszystkie ciepłe rzeczy głęboko do szafy.A tu proszę- zasypało nas całkowicie pięknym białym puszkiem.
Więc znów musiałam wygrzebać coś grubszego by szanowna pani pupka niezmarzła podczas spacerków z Pociechami.
A że kobieca szafa to istna kopalnia skarbów zawszę można wygrzebać z niej jakiś cenny drobiazg. :-)
No i tym razem mam właśnie taką rzecz,to dawno zapomniane furto które dostałam od mojego Kochanego Tatusia jakieś 10 lat temu.
Nie mogłam się powstrzymać by go nie włożyć i znów poczuć się jak nastolatka. :-)
Wróciły wspomnienia tych szalonych młodzieńczych lat... :-P
Ubrania jednak mają swoją duszę i jak by mogły zapewne opowiedziałyby niejedną historię.Więc może to i lepiej że milczą. :-)
Futro-NN
Koszula-Camaieu
Naszyjnik-NN
Spodnie-Diverse
Torebka-SH
Buty-DeeZee
Zegarek-Prezent. :-)

11 komentarzy:

  1. ajć!! no nie mogę sie napatrzeć na Ciebie z tymi włoskami!!!! jak dobrze że zostałaś blondynką :))) zestaw cudowny!! uwielbiam takie!!! a futerko to mam podobne ;)))
    p.s. czekam na walentynkowy post!!!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana szalejesz- kazdym setem powalasz na kolana jakims cudenkiem tam leggi tu futerko piekna fryzurka <3 jestem wniebowzięta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w takiej fryzurce! Bardzo podoba mi się stylizacja.
    Futerko i jeansy rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty! ja niestety jestem na takie zbyt wysoka :(
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej fryzurze. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz, świetnie Ci w tych włosach!:)))
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. powinnas miec czesciej rozpuszcone wlosy :)

    lity + futro = boskie

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :D
    futerko jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana nie mogę się na Ciebie napatrzeć :D wyglądasz zabójczo :)

    Nie jedna nastolatka pozazdrościłaby Ci urody i figury :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń