Grey&Pink

Kochane moje już jestem z powrotem :-)
Miałam dla Was przygotowana nową stylizację lecz złośliwość rzeczy martwych nie pozwala mi na to.
Komp nie chce zgrać zdjęć z aparatu a u męża nie mogę dodać posta...Niech mnie chudy popielaty!!!
Tak wiec możecie jedynie zobaczyć moje fotki z "modnej" i z "stylizacji" . :-(
Wybaczcie mi ale jestem bezradna.
Jedyne co mi zostaje to tylko Wam opowiedzieć co włożyłam na siebie.
Więc moją propozycją jest ciepły wełniany sweter kupiony na wyprzedaży w House za 50 zł.
Jest bardzo ciepły i kobiecy.
Z tyłu zapinany jest na różowy zameczek.
Właśnie dlatego też postawiłam na dodatki w tym samym kolorze.
Opaska kupiona w Tally Weijl za 15 zł
Zegareczek który znacie i okulary także.
Podkolanówki włożyłam jedynie
by sweterek nie czuł się samotny. ;-)
Całość dopełniona modnymi w tym sezonie sztybletami nabyte w Diverse 159 zł.
Na koniec przesyłam Wam ciepłego buziaczka w ramach rekompensaty. ;-)
:-*

25 komentarzy:

  1. mi nawet odrobinka ciebie wystarczy :)))oprócz sweterka i butów to masz fantastyczne spodnie - marmurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak Ci się przejadłam ;-p Bardzo Ci dziękuję.Już dostały mi się bury za tą stylizację,ale co tam ja po prostu tak się ubieram. ;-) Dobrze ,że Wam się coś z niej podoba. :-*

      Usuń
  2. Sweterek jest cudny - oversize na jesień to mój typ nr 1 ! ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze kochałam takie swetry.Teraz mam pole do popisu bo są w modzie. :-)

      Usuń
    2. Ja też tak miałam i w mojej szafie jest ich mnóstwo ;)

      Miłego dnia ;)

      Usuń
  3. sweterek, spodnie i buty mega:) rewelacyjnie wyglądasz Ślicznotko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki za miłe słowa. :-* Cieszę się że coś tak prostego się może podobać. :-)

      Usuń
  4. Śliczna jak zawsze !!!
    uwielbiam takie sweterki- sama ostatnio zaopatrzylam sie w takie dwa :)) a jutro planuje kupić jeszcze jeden :))) całość bardzo mi sie podoba !!! a dodatki w kolorze różu są strzałem w 10!!! Z tej stylizacji wszystko z chęcią bym Ci podkradła- i buciki, i spodnie i sweterek :)))
    buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podeślę Ci co chcesz he he he. Już się nie mogę doczekać Twojej propozycji ciepłego sweterka. :-) Całuję i pozdrawiam. :-*

      Usuń
  5. Super wyglądasz ....sweterek śliczny , spodnie też i te butki ...achhh:)))
    A co tam ciuchy dobrze, że Jesteś !!!!:*ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Beatko za ciepłe słowa!Ja również bardzo się cieszę,że mogę do Was wrócić i cieszyć się Waszą obecnością. Buziaki gorące!:-*

      Usuń
  6. świetne połączenie, lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepraszam Cię najmocniej!!! Już poprawiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało.Ja tylko żartowałam.Całuję Cię mocno!!!

      Usuń
  8. bardzo fajny, luzny zestaw :)
    sweterek jest swietny :)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło że się podoba. Bardzo dziękuję. ;-*

      Usuń
  9. No i fajnie wszystko razem wyglada. Buty super, musze miec coś w tym stylu koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo są wygodne i można je nosić praktycznie do wszystkiego. :-)

      Usuń
  10. Sweterek jest śliczny taki jak lubię ;) No i buty też super :)) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wielkość czcionki jest az przytłaczająca tutaj xD
    swietna kobieca stylizacja, szczegolnie sweter jest cudny <3

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale u mnie jest normalna więc nie miałam o tym pojęcia.Czy u kogoś jeszcze wyświetla się tak duża czcionka że aż wali po oczach?

      Usuń