Dziś szybki post.
Moje Kochane mam doła i przemawia przeze mnie zwątpienie.
Mam ochotę zawiesić bloga i wykasować wszystkie strony.
Jestem masakrycznie wypalona i chyba pewnie bym już to dawno zrobiła,ale jeszcze jakieś zawahanie mam.
To myśl o Was powstrzymuje mnie przed tą głupotą.
Mam ochotę schować się gdzieś i zrobić całkowity reset.
Wybaczcie mi więc że do Was Moje Drogie nie zaglądam i jestem nieobecna,ale teraz mam taki kocioł w głowie że nie mogę pozbierać myśli.
Przesyłam Wam buziaczki z Krakowa gdzie się zaszyłam i mam nadzieję że właśnie pobyt w domu pozwoli mi przejść jakoś przez to wszystko. :-*******

8 komentarzy:

  1. It is very cool!
    Thank you for coming to my blog, I follow you now!
    http://lengilochka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez miałam tak dość niedawno temu - odejdź zostaw na chwile ale nie zabijaj :) poczekaj przyjdzie samo - nic nie musisz znajdź w tym radość ale nie wydawaj wyroku - poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się cieplutko i wracaj do nas :):):)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wiem o czym mówisz u mnie też trwa zły czas, ale RASZ ma rację nie zabijaj tego co tworzyłaś...to nie jest wyjście ..daj sobie czas i nie musisz się tłumaczyc, każdy z nas jest człowiekiem myślącym i czującym i każdy ma różne problemy ot takie to już życie.Poukładaj swoje sprawy ..odpocznij i wróc do NAS !!Będziemy czekały !

    Ściskam Cię bardzoo mocno :)))Jak byś chciała pogadac to wiesz ..@:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję,że Ci przejdzie....Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello my dear :)

    Thank you for your sweet comment!

    Gladly follow you via gfc :)

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba ostatnio każdy ma takie dziwne nastroje. Mam nadzieję, że szybko Ci przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zartuj tyle serca, czasu wlożonego wpisanie........i tak poprostu koniec?
    No co Ty ..odpocznij, przeczekaj..gdzies za chmurami zawsze jest slonce
    Uszy do gory
    Buziki Ewa

    OdpowiedzUsuń