Spacerową porą.

Po długiej przerwie mogę w końcu Wam coś pokazać. Tak to jest jak fotograf bierze urlop a człowiekowi samowyzwalacz nie wystarcza. :-) Dziś bardzo prosta i wygodna stylizacja.Idealna dla mamusiek na placu zabaw. ;-D Szorty które już znacie z poprzednich stylizacji,bluzka również,kolczyki tak samo i kochana kopertówka ;-)Prawie nic nowego na siebie nie włożyłam :-) Jedyne czego Wam jeszcze nie prezentowałam jest siateczkowa bluzka i adidasy.Buty to prezent od Kochanego Teścia :-)Dodałam tylko inne sznurówki a bluzka pożyczona z szafy Kochanej Mamy. :-)Całość to miks staroci. :-)

21 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz,ale coś mi się tu gryzie przy tych butach raczej postawił bym na jakąś torbę-worek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne. :-) Niestety w mojej kolekcji nie ma jeszcze takiej torebki. :-)Ale rozważę ten zakup dość poważnie.

      Usuń
  2. Świetnma stylizacja na luzie!!!Oj bardzo mi się podoba!!! uwielbiam takie sweterki a najeczki cudne!!! Sama czasem tak się ubieram i chyba najwyższy czas żeby się tk pokazać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne!Mam dwójeczkę małych dzieci więc nie zawsze obcasy są wskazane. ;-)Lubie takie stylizację i bardzo chętnie zobaczę Ciebie w takim wydaniu. :-)

      Usuń
  3. torba cudo >3 świetnie wyglądasz ;) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za miłe komentarze. ;-0

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ekstra neony, świetnie wyszły na tych ciemniejszych zdjęciach. bardzo zmieniły ten zestaw, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że się podoba ;-)Chciałam pokazać troszkę inna stronę uwielbianych chyba przez wszystkich neonków <3 :-)

      Usuń
  6. Ten sznurkowy sweterek podbija moje serce za każdym razem gdy patrzę na ten strój.
    Ps. Dobra, dosyć tego czajenia się - dodaję Cię do obserwowanych, wygodniej mi będzie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny zestaw
    +obserwuje i licze na rew. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Neon daje po oczach:) Bardzo podoba mi się to letnie zestawienie!
    PS. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zechcesz odwiedzić mojego bloga o modzie męskiej http://make-me-trendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za dodanie mojego bloga do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie prezentują się neonowe dodatki :) siateczkowa bluzka pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń