IDEALIA

Jakiś czas temu dostałam od mojej kochanej Mamy krem VICHY IDEALIA.Nie jestem miłośniczką takich kosmetyków ponieważ nie wieżę w ich cudowne działanie.Niestety na mojej buzi pojawiły się małe krostki i lekki trądzik.Pomyślałam że już gorzej być nie może i sceptycznie rozpoczęłam stosowanie.Producent zapewnia że skóra stanie się gładka i rozświetlona.Pierwsze co to rozświetliły mi się oczy jak przypadkiem znalazłam rachunek.Cena takiego kremu to około 85 zł.Tym bardziej przystąpiłam do stosowania ponieważ żal było mi wydanych pieniążków przez Mamę.Po pierwszej aplikacji twarz lekko mnie szczypała ale grzeczne czekałam na efekty. :-)Regularnie rano i wieczorem wcierałam krem w buzie przez trzy dni i wiecie co...?Masakra,
zadziałał!!! :-) Prawie wszystkie krosty znikły a buzia ma cudowny zdrowy kolor.Pani niedowiarek dostała ostro po nosie. :-p Stosuje go każdego dnia i śmiało mogę go polecić każdej z Was.Cena troszkę odstrasza,ale czego my kobiety nie zrobimy by wyglądać pięknie. :-)

1 komentarz:

  1. zachęcający post. dzięki za recenzję, bo właśnie noszę się z zamiarem kupna czegoś do twarzy:)
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń